This forum uses cookies
This forum makes use of cookies to store your login information if you are registered, and your last visit if you are not. Cookies are small text documents stored on your computer; the cookies set by this forum can only be used on this website and pose no security risk. Cookies on this forum also track the specific topics you have read and when you last read them. Please confirm whether you accept or reject these cookies being set.

A cookie will be stored in your browser regardless of choice to prevent you being asked this question again. You will be able to change your cookie settings at any time using the link in the footer.

or read here, don´t forget your username
(August 19, 2021) x

Bitte den Adblocker deaktivieren! --- Please deactivate the Adblock! (March 07) x

Willkommen aus Music-Society, dem etwas anderen Forum Welcome from Music-Society, the something different forum (February 29, 2020) x

Read the Rules !!!

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.
(February 29, 2020) x

Visit the Future of music-society - Beta-Test
(October 30, 2020) x

Read the new download-rules - here
(July 24, 2021) x

Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Electro Bass Landscapes VSTi v1.0
Electro Bass Landscapes VSTi v1.0 FREE

[Image: ElectroBassLandscapes.jpg]

Electro Bass Landscapes is the electro bass ROM synthesizer which is designed for playing different musical compositions of any genre. It is also intended for creating some musical effects in cinema and play scoring, in studio. It's ideal for use in dance, techno, dubstep, electronica, drum n bass, big beat, dub, reggae and all other styles. Electro Bass Landscapes includes a comprehensive 180MB library of over 50 sounds driven by a friendly internal librarian to find the exact sound you need in the heat of the creative moment. LFO modulation section was designed specialy for Dubstep genre but can be used in other styles too of course. Electro Bass Landscapes is created on base of the Bass Landscapes VST FX. The plug-in contains: Genegator section. LFO modulation section for dubstep bass effect specially. Filter section. Harmonics lanscapes section.

http://www.goodkarma.ru/syncersoft/elect...scapes.htm

Kurze Anmerkung:
Etwas lästig!

Nach der Installation hatte ich bei Babylon als Browserstartseite :daumen ruter...aber kein Problem und wieder zu Googlestartseite abgeändert. Aber der Bass-Klang hat es dafür in sich..bzw. geht der richtig ins Rückenmark Smilie_op_007
*Klugscheissmodus an*:

Das lästige Beiwerk kann man umgehen.

Für Hartgesottene: den Krempel in einer VM oder auf einem alten Gammelrechner installieren, Viruschecker drüberlaufen lassen, und dann auf den richtigen Rechner.

Für Frickler: auf "Show Details" klicken, sobald die InstallRoutine das anbietet. Die Details zeigen ganz nett, was noch so mitinstalliert wird. Als ich den Installer laufen ließ, kam übrigens eine Abfrage, ob ich Babylon haben will, als home haben will ... abgeklickt, OK.

Aber ein guter Hinweis, dass mittlerweile auch mit VST-Installern Rotz transportiert wird.
Like
Für mich schon ein ABSOLUTER Show-Stopper. Schlussendlich stelle ich mir auch die Frage, ob das rechtlich eigentlich in Ordnung sein kann. Denn wenn ich ein Plugin installiere, dann stimme ich ja nur dieser Installation zu: also im Grunde .dll ins den Pluginorder und wenn zusätzliche Bauteile zum .dll Betrieb notwendig sind, dann halt auch die. Aber stimmt man der Veränderung von Programmen zu, die aber auch gar nix mit einem Musik-Plugin zu tun haben? Eindeutig nicht...
"There Is No Dana, Only Zuul"

„"Kein Pulst, kein Helzschlagt. Wenn sich sein Zustand nicht ändelt... diesel Mann ist tot"“ Peter Sellers/Murder by Death
Like
Gibt es da keine License die man akzeptieren muss im setup Menu die sowas verdeutlicht?
Like
Da warst du wohl etwas zu schnell beim Installation Free  :Smile

[Image: Unbenannt.jpg]

Mir ist aufgefallen das das Ausgangssignal sehr Leise wirkt, könnt ihr das bestätigen ?
Like
Stimmt, hatte da zu schnell weiter geklickt....aber bei dem Q9 Oldvox Synthesizer habe ich dran gedacht.
Trotzdem keine feine Art, selbst wenn es sich um Freeware handelt...Kleine Vorab-Info würde den Frust  Confusedhoked2 nicht so aufkommen lassen... :piece
Mir ist aufgefallen das das Ausgangssignal sehr Leise wirkt, kannst du das bestätigen ?
Ich muß da ein Maximizer nützen um das Plugin nützen zu können.
Like
(02-06-2012, 05:18 PM)Knob Twiddler link Wrote: Mir ist aufgefallen das das Ausgangssignal sehr Leise wirkt, kannst du das bestätigen ?
Ich muß da ein Maximizer nützen um das Plugin nützen zu können.

Hm..kann das nicht bestätigen..musste sogar noch etwas runterregeln...In welcher DAW kommt das Plug denn bei dir zum Einsatz?

Possibly Related Threads…
Thread Author Replies Views Last Post
  VSTI/VSTI3 fananteampro Stringya 2 VSTi VST3 x64 x86 WIN [FREE] Bam 0 1,397 27-05-2020, 05:14 AM
Last Post: Bam
  VSTI/VSTI3 Cyanide - Acid Bass Bam 0 1,400 25-03-2020, 06:17 PM
  Die persönlichen Lieblings VST Synths/your favourite VSTI musicformer 53 47,303 17-01-2020, 09:50 AM
  VSTI/VSTI3 Aethereal VSTI tf-drone 0 1,655 23-12-2019, 11:52 AM
Last Post: tf-drone
  VSTI/VSTI3 [VSTI PLUGIN] Supa Digital vst plugin (32 Bit For Windows) Bam 0 1,746 21-12-2019, 06:35 PM
  vsti,vsti3,au,aax,linux Kee Bass Bam 0 1,252 04-10-2019, 02:00 AM
  VSTI/VSTI3 Monica VSTi Bam 0 1,591 07-09-2019, 09:27 PM
  HalionSonic SE Club Bass Bam 0 1,217 20-07-2019, 10:50 PM
  vsti,vsti3,au,aax,linux Electro Urban Drums Free Version Bam 0 1,564 20-02-2019, 08:54 PM
  VSTI/VSTI3 Gutbucket FREE Washtub Bass VSTi - for registered Users free to download! Bam 1 3,307 02-02-2019, 02:35 PM
Last Post: kineticbeatz

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

This forum uses Lukasz Tkacz MyBB addons.