Music Society

Full Version: T 1 MKII
You're currently viewing a stripped down version of our content. View the full version with proper formatting.
T 1 MKII

[Image: T1small.png]

Features:

4OSC, 2 of them are working as Phase Distortion OSC, 8 ADSR Envelopes, 4 x Filter Resonance, 4 x Hipass Filter, Phase Modulation of OSC 1 and 2, Stereo-Technology, 4 LFO Sections - switchable Tempo-Synced, 4 Modulation Matrixes, either with 10 Sources and 20 Destinations, 3 writeable Sections with own Messages - changing with Presets

Download at:

Notice: In Future there will be an updated Version with another GUI and some more new features - but this will not be free

freemobil

Ohhh, das sieht ja nach ne jeder Menge an Programmiermöglichkeiten aus...
Na der werd ich gleich mal einen Download machen und diese erweiterte Version des T1
genauer anschauen... Smilie_op_007 Respekt

freemobil

Nach meinem Download und der anschließenden Installation (copy & paste DLL)  Wink
muss ich schon sagen..Donnerwetter! Durch die modulierenden LFOs und den Matrix-Verschaltungen lassen sich fasst schon eigenständige Sequenzen abfahren, die in ihrer Lebendigkeit weit über dem hinaus gehen was manch andere Synthesizer so können.
Und wenn mir die Zeit vorhanden ist, werde ich sicherlich auch das ein oder andere Preset programmieren, bzw. ein paar kurze Demotracks anfertigen.
Ein Must-Have für die VST-Datenbank Smilie_op_007
Thanks for the synth I really like .

drewdale2014

:top2 Nice synth. Thank you kindly.